Ystad och Simrishamn

Nu har jag precis druckit tre cappuccinos så jag är lite piggare än jag borde vara heheh. Juste jag har börjat dricka kaffe här, fast har inte fått in vanliga bryggkaffegrejen men latte och cappuccino gillar jag! Ikväll är det bara ett gäng bröllopsgäster här på hotellet (några celebs btw...), som alltså inte ska äta här så alla är lediga!! Därför ska jag, Carro, Mathilda (kusin, som bor och jobbar här med oss), Maia (urgullig tjej som också bor och jobbar här med oss!) och mamma och pappa åka och äta sushi i Ystad sedan ska mami o papi lämna oss i Simrishamn och vi ska tagga! Hehehe. Om en vecka är jag påväg hem till Sthlm!!! Kisses darlings


Jag och Evelina vid Nyhavn, Kpn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0