Flakförbud?!?!?!!!!?

Jag blir galen på det här landet o lagarna o monarkin osv!!! Om "Trafikkontoret" inte går HELT tillbaka med deras nya bittra regel så kommer det inte bli roligt!!!!!!! Gaah!

En rolig sista helg i ettan har det annars varit! Fredag, klassmiddag/grej/fest hos Alexandra, haha det var jaa typsikt SE1. Lördag, var med mamma o pappa och gick runt i stan och så! På kvällen gick jag o Bree till en grillkväll med några naturare, mysigt men stannade inte så länge, var ganska trött o sliten.. Idag har jag varit på fresco med Agnes och Jojje, wonderful tjejer! Jag har också jobbat min sista gång (har samlar alla pengar till New York som jag btw åker till om mindre än en vecka, gaaaalet!). Nu är det typ sommar, helt stört vad ett år går snabbt! Nu ska jag sova, godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Gabriella Löökman

Jag är sämst, ;pPppPPppPp

2010-06-07 @ 15:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0