I guess nothing can last forever

Jag ligger här och börjar nästan gråta för jag inser att det här året (ettan) nästan är slut och hur mycket jag kommer sakna alla underbara människor jag har lärt känna det senaste året... Jag måste nog säga att det senaste året har varit det roligaste i mitt liv! Har så många kompisar som jag lärt känna senaste året och som jag nu inte förstår hur jag klarat mig utan innan! Jag börjar faktiskt få panik över att åka.. inte för att jag inte kommer att trivas eller gilla London utan för att jag inte vill lämna mitt liv här. Men jag kommer på lov och jag får räkna med att  mina kompisar och andra kommer o hälsar på mig! Jag är iaf såå taggad på att fira de här sista fyra dagarna innan jag åker till New York!!!!!

BTW jag har slingat och klippt av 30 cm av mitt hår idag! Stay tuned... ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad jag kommer att sakna dig! Men jag tror du kommer ha det så jäkla bra och underbart när du väl är där!!



Jag kommer i alla fall garanterat komma och hälsa på :D

2010-06-09 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0