JUNI

De här senaste dagarna har gått helt sjukt fort! Jag har inte haft så mycket tid att blogga! Sex and the City 2, som jag var på i torsdags, var sjukt bra, roligare än den förra fast ettan är ändå lite bättre, hände mer i ettan känns det som! I fredags hade Fredrika middag o firande av hennes födelsedag, stannade där hela kvällen, mysigt. i lördags hade jag lite inflyttningsgrej hos mig (cirka en månad sedan vi flyttade in)! Bjöd hit mina närmaste kompisar och hade chillkväll, trevligt o kul! Söndag blev det bara jobb, plugg o söndagsångest.. hehe ovanligt. Idag har jag bara idrott så har inte ens gått till skolan än, ska sticka om några minuter! Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0