You could tarvel the world, but nothing comes close to the golden coast

Länge sedan jag bloggade! Men det blir så på sommaren antar jag, so much going on-- jag bestämde mig för att åka ner till Skåne över midsommar eftersom inga kompisar var hemma i Sthlm o Bree skulle ändå ner med sin familj så jag kunde lifta med dem, awesome! Så jag har varit här sedan i onsdagskväll. Tosdags jobbade jag o umgicks med la familla, midsommar firade jag med Bree o hennes familj - jättemysigt med midsommarmat, dansa runt stången, plocka 7 olika blommor o göra midsommarkrans, riktig midsommar! Kom på att jag har inte varit i Sverige på midsommar sen 2006.. Hehe. Igår var jag med Brees familj i Köpenhamn, hihi! Idag är jag, mamma, pappa, farmor, Robert, Karro o Ture (lill kusin)här på kafferosteriet så det är mysigt, ikväll är det inga hotellgäster så vi ska äta niice middag o se VM!

Om 6 dagar åker Bree hem. Jag har panik... Tur att jag troligen troligen ska åka till New Mexico på höstlovet! Men på torsdag ska iaf jag o Bree ha avskedsfest (fast jag åker inte förrän 30 augusti) så det blir nog kul. Innan det ska vi se Eclipse på onsdag (premiären såklart..) har precis läst ut den boken o börjat på 4an så ska bli kul att se! Hihi. Nu ska jag nog sätta mig o småsnacka med farmor i solen, åker hem med henne till Sthlm imorgon. Puss o Glad Midsommar i efterskott! ♥


California girls är min drug just nu! Grym sommarlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0