3 MÅNADER EXAKT

Igår var superkul! Alice i Underlandet tyckte jag var riktigt bra och rolig, kan ju ha berott på sällskapet också. Efter bion åkte vi i alla fall till Kajsa (som fyller år idag!) på födelsedagsfest! Skiitkul med några undantag, haha. Jag, Agnes och Jojje åkte hem till mig efter och åt nudlar och kollade på Vänner, sedan var vi tre slutkörda tjejer som deckade i sängen! Idag har jag gått runt i soliga Stockholm med Fredilicious! Skulle kanske ha träffat henne ikväll också och åka till en tjej på Östermalm, men orkar inte gå ut två dagar i rad, plus att jag måste måste måste plugga imorgon, plus att jag skulle träffa Elin! Så nu kommer snart ma mignone amie till mig så ska vi äta pepparbiff och så och mysa framför TVn! Happy saturday people!

PS. Idag är det endast 3 månader kvar till min o sis's fabulous NYC resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0