I'm not afraid to fall, it means I climed up high. To fall is not to fail, you fail when you don't try

Idag har jag jobbat och hjälpt till massor här på Kafferost! Det är ett större renoveringprojekt än jag trodde här nere, kan ju bero på att jag inte har varit här sedan September. Bland annat ska vi i alla fall klä om alla stolar med nya tyger så jag har tagit av tygerna på hälften av alla stolar idag, 20 stycken och jag är stolt över mig själv! Jag brukar aldrig nästan jobba med några fysiska arbeten och jag är verkligen dålig på slöjd av alla slag haha. Men har också ganska ont i händerna efter det här.. imorgon ska jag göra andra hälften av stolarna och på onsdag är jag förhoppningsvis ledig (åker hem sedan på kvällen)! Nu ska jag ta det lugnt och mysa! Puss!

PS. Rubrik: Fall Down - Superchick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0