Stop callin', stop callin', I don't wanna think anymore! I left my head and my heart on the dance-floor

Lördags var jättelyckat! Det blev ändrade planer som vanligt, skulle åkt till Bromma men det blev inget. På kvällen ringde några killar från min klass istället och sa att vi (me and friends) skulle komma till Sebbe, en kille i min klass, så klart vi drog dit! Först var de enda tjejerna där jag, Bree och hennes mexican friend Angelica där, vi hade skitkul, dansade vilt osv! Senare kom Terese, Andrea och Malin också! Jag och Bree åkte hem till mig på natten och pluggade igår (och käka Mac n' Cheese såklart!). Nu bli det mys med Carolina, mamma har åkt till Skåne! Själv åker jag dit på skärtorsdagen och stannar hela lovet, som tur är har både Freddies familj och Brees familj sommarhus jättenära hotellet och ska båda dit på lovet och i sommar! Jag och Freddie ska kanske åka till Köpenhamn nu på the break, fun! Har förresten skaffat Twitter (tänkte kolla in hur det är): www.twitter.com/fenniljungquist  Puss

PS. Rubrik: Lady Gaga har gjort det igen! Hennes nya låt med Beyonce: Telephone. Kolla in videon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du vara borta hela lovet? :'(

2010-03-23 @ 22:21:01
URL: http://[email protected]
Postat av: sophia

självklart kan vi hjälpa dig med det! pratar om det mer i helgen! :)

2010-03-24 @ 17:06:04
URL: http://sharksonheels.blogg.se/
Postat av: elin

hmm... jasså :/ well well, alltid bra att tjäna pengar!

2010-03-24 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0