I could just taste it, taste it. If it's not forever, if it's just for tonight

Gud jag har inte skrivit på 1000 år känns det som, 5 dagar i verklig tid. Jag har bara inte haft någon inspiration.. inte för att jag riktigt har det nu heller, men nu kände jag i alla fall lite för att skriva. Sedan jag kom hem från Skåne har jag inte gjort mycket alls, gått runt på stan en del, varit hos tandläkaren, bokat synundersökning, chillat och sovit, haft mysiga hemmakvällar och hängt med finaste Elin. Ikväll blir det också chill å mys. Jag har försökt plugga både igår och igår men det funkar inte, jag har no motivation! Ett novellutkast ska in på onsdag, bra att man har börjat. Hehe. Jag sitter bara och far iväg med tankarna på gamla tider. Hm. Aja om 7 minuter börjar Gray's reprisen, sen är det Gossip Girl premiär klockan 7! Puss

PS. Rubrik: Sex On Fire - Kings of Leon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0