Alors on danse

Shit vilken helg och vilka dagar! Projekt redovisning i torsdags, skönt att ha det över. Jag var med Bree i torsdags när vi slutade tidigt och i fredags var hon och jag först med Sofie, Palme, Felix, David och Joel (klassen) i en park och hade det skönt sen drog vi till Grönan, har inte varit där på två år, sjukt värt! Insane var bäst, annars älskar jag fritt fall och katapulten! När vi tröttna på alla fjortisar åkte vi till och grilla med folk i klassen. Idag har jag suttit med familjen på Skeppsholmen och myst, soft, och firat min fasters 50års dag! Ikväll taggade jag, emelie, elin, signe och alice (parallellklass) till alors on danse, kommer ha den låten på hjärnan i tusen år, sen åkte vi till Sebbe som fyllde 17 i onsdags och dansa loss! Nu är det absolut time for bed för mig. Puss sötisar!

Kommentarer
Postat av: Leif

Jag har hört att Joel är fett cool.

2010-05-24 @ 22:56:57
Postat av: jennifer

hahahahah!

2010-05-25 @ 19:58:20
URL: http://absolutejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0