Det blir mest en massa prat, om plugget och pop och bio såklart

Nu sitter jag här och gör ingenting igen. Varför kan jag fastna med blicken och bara sitta och tänka och märka helt plötsligt att det har gått jättelång tid? Antingen har jag mycket att tänka på eller så är jag bara trött och seg.. hehe. Jag har i alla fall pluggat ett tag nu och känner mig lite hjärndöd. Jag vill bara sitta och lyssna på massa gamla härliga låtar och tänka mig bort, det är ju trots allt vad jag gör bäst! Jag längtar så mycket till nästa helg då jag på fredagkvällen ska på Lady GaGa och på lördag fyller Bree 17 och vi ska ha en födelsedagsfest för henne! God kommer bli awesome. Men det är så sorgligt, jag kommer sakna henne så mycket när hon åker tillbaka till USA.. usch... Aja snart ska jag gå och kolla på Sex and the City, har inte blivit av på ett tag då pappa har varit hemma (då är det Vänner som gäller!) Pussar lovely!

PS. Rubrik: När vi två blir en - Gyllene Tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0