LONDON BABY

Nu är det klart! Jag är antagen till svenska skolan i London!!!!! Åååh jag är så glad! Fast ändå väldigt nervös o rädd.. Men det kommer nog bli bra! OMGGGG igåår var Lady Gaga och det var seriöst det bästa och grymmaste jag sett!!! Helt sjukt vad hon är cool!! Tips att se henne om man har chansen!! I torsdags var jag på middag på Sinai Soong med Isabelle, Freddie och Elin, det var riktigt mysigt, jag åt pad thai som vanligt, mm love it! Hahaa. Idag fyller Bree år!!!!!!! Wiii! Och ikväll blir det feest och middag och henne, awesome! Nu måste jag börja fixa mig, puss, ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: E

ja verkligen! Det är ju inte så långt kvar tills du åker, då kommer vi ju träffas ännu mer sällan än nu..... :((



Men nu är det ju hela 4 dagars helg, så då borde vi verkligen passa på att hitta på nåt! <33

2010-05-09 @ 23:12:24
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0