The Other Boleyn Girl

Jag och Carolina såg en film igår som av någon anledning fick mig att bli jättekänslig. Jag skrattade, grät, blev generad, exalterad och jag vet inte vad! Man vet liksom inte om den är hemsk eller lycklig, men mest är den hemsk tror jag. Den var sjukt kraftfull helt enkelt, jag blev verkligen insvept! Fast det kanske bara är jag för att jag är så fascinerad av historia, det är så sjukt, ingen kan liksom veta säkert vad som hände då på 1500-talet till exempel! Heheh, I know, nerd. Men det är en film som man verkligen borde se enligt mig i alla fall. The Other Boleyn Girl heter den. Det handlar om kung Henrik den VΙΙΙ av England och systrarna Boleyn. Nu är det history report som gäller! Pusss ♥


Natalie Portman och Eric Bana i The Other Boleyn Girl

Kommentarer
Postat av: Elin

Hi hi, den vill jag se nu (a)



puss på dig snygging!

2010-05-03 @ 21:57:18
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0