The weekend!

Oj vilken amazing helg det har varit. I fredags var det mösspåtagning o jag blev riktigt rörd när Carolina stod med sin fina mössa på sig! Åh! Sen var det ju fort hem och tagga och fixa för valborgskvällen. Jag var ute på Lidingö hos bästa Agnes som hade middag och lite så! Underbara tjejer och killar och härligt drag! Alexandra i min klass kom dit också, så himla gullig tjej!! Senare på kvällen gick vi ut men alla brasor var släckta, hehe. Sov hos Agnes så var ju grymt trött igår. Jag gick på stan med pappa sen hem och däckade haha. Nu är det största pluggdagen, har sån ågren så jag döör! Men what to do? Om 6 veckor åker jag till New York så jag har inget att klaga på! Pusssxs


Jojje och jag på Rice förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0