Christmas time

Jag och Lisa bestämde för ett tag sen att idag (lördagen) skulle vi få börja tagga jul!! Jag är ju en total julmänniska, bästa säsongen! eller jag vet inte kanske sommaren men det är himla lika. Vi sa i alla fall att vi inte skulle få börja lyssna på jullåtar förrän idag för om man gör det för långt innan blir det ju liksom uttjatat, och om jag har längtat!! Idag har jag lyssnat på min Christmas lista om och om igen på iPod och spotify. Åh vad jag älskar det. Ikväll blev det förresten filmkväll med Amanda, Olivia och Rebecca, det var mysigt. Imorgon blir det svensk julmarknad inne i london hihi. puss!


Hur skön är inte den här låten? Typ bästa jullåten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0