Fars dag igår, pappas fölsis idag

Åh idag fyller min pappi 43 år, Grattis pappa!!! ♥ Men jag är inte där o firar med honom... Skulle varit himla mysigt att vara hemma idag. Men jag har ringt och pratat på skype o det får jag nöja mig med! I fredags hade jag himla mysigt med Natalie o Olivia i Eton. Vi åt på Wagamama, köpte i godis o kollade på Role Models, som var väldigt bra!! Mitt i filmen hängde vi på natalies föräldrar till puben som ligger seriöst 4 meter ifrån deras söta hus. Det var kul! I lördags gick vi runt i Eton ett tag innan jag och Olivia åkte tillbaka. Tyvärr glömde vi att gå av tåget i Richmond och otur som vi har stannade inte tåget på de närmsta 3 stationerna och vi var tvugna att åka tillbaka jättelångt (då vi redan hade bråttom..) haha, visste inte om vi skulle skratta eller gråta! Jag tyckte mest det var kul. I Richmond mötte vi sedan upp rebecca o amanda på starbucks o pluggade några timmar. Lördagkväll blev chillkväll med cammi och igår blev det mest plugg, men hann ut o spring (och tappa bort mig) ett tag också. Nu ska jag ta det lugnt o invänta middagen. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0