Hem till Natalie

Oj nu har jag inte bloggat på länge, och har knappt någon tid att gör det nu heller!! I onsdags kväll testade jag och Lisa StMargarets för första gången, det är ett ställe som vi har tyckt sett mysigt ut o velat gå till sedan vi kom hit!! Det var kul hihi. Igår åkte jag, Cammi och Olivia in till Leicester square för att spana in Harry Potter gänget på röda mattan på världpremiären av den sjunde filmen, det var himla coolt faktiskt!! Även fast vi stod där i sammanlagt fem timmar och de bara sprang förbi på några sekunder haha. Men det var värt. Nu ska jag möta upp Olivia och Natalie för att köpa med oss mat och åka hem till Natalie i Eton, vilket ligger ett långt tag bort, och ha fredagsmys! :)) puss!!


Bild från igårkväll, lägger nog in flera sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0