He's gonna find out who's naughty or nice

Kort dag idag, det behövde jag! Det blir troligen en sväng till Svenska Affären inne i london lite senare för att införskaffa lite julemys. Jag köpte förresten en adventsljusstake på julmarknaden i söndags, färdig med mossa och svampar och allt i, haha typisk mig. Bara att sätta i ljus som tänds på söndag ååååh. Imorgonkväll blir det nog utgång, sen lugnt resten av helgen, känns soft. Nu ska jag börja skriva önskelista, puss på eer

Vintage Video: Courteney Cox Politely Interrupts Bruce Springsteen In 'Dancing In The Dark'
Courtney Cox & Bruce Springsteen (Dancing in the Dark)

PS. Rubrik: Santa Claus is coming to town (-Bruce Springsteen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0