Let it snow :))))))

Åååh vad jag är glad just nu! Det snöar ute hihih. Jag bara älskar ju snö. Dock till en viss gräns (gränsen: bort med den när mellandagsreorna är slut). Det är i alla fall så himla mysigt, hoppas det håller ett tag! Flera anledningar till varför jag är så glad, när jag kom hem idag väntade ett mystiskt paket på mitt skrivbord, när jag öppnade det var det 16 stycken småpaket där i med nummer 1-16, det var mami o papi som skickat småpaket till mig som jag ska öppna varje dag tills jag kommer hem (och resten fram till jul öppnar jag när jag är hemma) med start imorgon (1 dec) som en adventskalender!!! Så sneaky de är, jag blev så överraskad! Man kan ju bara inte ha bättre föräldrar, jag tror seriöst de skulle ta hem världsmästerskapet ifall det fanns ett, de vet ju allt. Hihi. Så imorgon börjar jultaggningen på riktigt. 17 dagar kvar till hemfärd! Men nu vill jag tagga de sista veckorna här också, åka in till London, köpa julklappar o kolla på den mysiga julbelysningen. Puss!! PS. spelar inte ens nån roll att jag försov mig imorse, chirstmas's in the air♥


Mina små adventskalenderpaket :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0