Now I'm feeling so fly like a G6

Nu är jag hemma (Uk) och har gått en lång dag i skolan!! Jag hade det sjukt jätte awesome bra i NM, det var varmt, jag hängde med bree och hennes kompisar, shoppade, var med två dagar i high school, körde bil hihi. Det var allmänt nice! Köpte lite skor och annat väldigt nödvändigt för sjukt bra USApriser. Jag har också käkat massa mexican food, t.ex. burritos och tamales hahah. På flygresan hem blev det lite strul när jag kom till Denver (min första mellanlandning) då planet var lite försenat och jag hade redan extremt tajt om tid i Washington (min andra mellanlandning...zz..) där jag skulle ta flyget till Heathrow. Efter mycket konstiga ombokningar och så hann jag iaf med planet från washington men var tvungen att springa haha, det var kul! Men nu är det back to reality, hm.... Lite segt, men inte så himla långt kvar tills nästa lov plus att man har alla helger att se fram emot. hiihh. Om en vecka fyller min pappi år och om en vecka och fyra dagar fyller cammi!!! Kul för dem! Nu blir det plugg sen kolla på bilder från new mex. Puss

   

Trick or treat, high school, american football game!

PS. Rubrik: Like a G6 - Far East Movement


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0