Värd fredag

Igår var en totalt awesome dag!! För det första fyllde cammi år, vi hade ingen vanlig skola utan åkte till Houses of Parliament och gick runt i ca tre timmar. Efter det åkte jag, Olivia, Natalie och Cammi till Camden Market, vilket var himla nice! Hade inte varit där innan, fyndade ett jättegulligt armband. Vi käkade också sjukt god kinamat till lunch där. Vid fem drog vi tillbaka hem, käkade middag. Sen samlades vi hos Cammi och förade, käkade tårta, fixade oss och gav presenter! Senare på kvällen drog vi in till London och gick till ett ställe som heter embassy och dansade massaa. Hihih. Senare kom också jättemånga andra från svenska skolan dit. Det var kul! Idag har jag varit i richmond och pluggat (sovit och fikat) på starbucks med olli, natalie, amanda och rebecca. Ikväll blir det nog hemmakväll, känner att jag håller på att bli sjukt... :/ pusssen

Olivia, Natalie och jag igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0