Fyra dagar med family i London

Nu har family lämnat mig här för cirka två timmar sedan. Vi har haft en riktigt bra helg, det var himla jobbigt när vi sa hejdå och de åkte.. I torsdags åkte jag in till hotellet, köpte med mig lite kinamat, checkade in och satt på rummet och pluggade! Vid typ halv tio kom familjen plus våra famlijekompisar in till hotellet!! Då chillade vi ett tag innan vi gick ut och käkade (något sent hehe). På fredagen hängde jag mami, papi och carro i Shoreditch, ett riktigt charmigt och nice område som jag ska utforska mer hihi. I lördags blev det lite Mayfair och Soho tillsammans med våra familjekompisar, söndags visade vi dem Harrods, vi gick sedan runt i områdena däromkring och mami köpte en mulberryväska som jag är dödens avundssjuk på!! På söndagkvällen skulle Carolina åka hem, dock är det tunnelbanestrejk i London vilket vi inte visste om så stackars sötee Carro missar sitt flyg eftersom tunnelbanan tar extremt lång tid!! Så det var bara för henne att åka tillbaka in till London och bo med oss en natt till. Men det gjorde mig nadaa hihiihhi. Men idag kunde jag då inte ta mig till skolan imorse, så mamma, pappa och c fick skjutsa ut mig med bil och jag missade drygt två lektioner, ojsan. Sen när jag slutade visade jag dem skolan, området och mitt hus och rum och de fick träffa mina värdföräldrar, så det var kul. Mellan allt det här har vi också hunnit med massor av pub, restaurang och cafébesök!! Men har haft ångest hela den här dagen för att de ska åka.. så tråkigt! Fast jag kommer snart tillbaka till allt kul här och jag har ju usa resan att se fram emot!!!!! Nu ska jag plugga och äta, puss puss love!


Jag köpte vinröda Dr Martens i deras butik i Soho i lördags!!!


En tunika/blus som jag köpte i en affär i Shoreditch


Ringen och armbandet fick jag av mammi och pappi som köpte det i Grekland till mig! Och för cirka en timme sedan märkte jag att Carolina i smyg har satt dit sin C - thomas sabo-berlock där min pärla (som har gått sönder och ska på lagning i sthlm) egentligen ska sitta. Jag har världens bästa familj.

PS. Köpte även två sköna koftor från en butik som jag och carro älskar i nyc och som vi fick reda på finns här i london! Plus att family tog med sig massa andra saker från sverige såsom mina uggs, varma tjocktröjor och svenska cosmo, så jag har massa nya saker att underhålla mig med hihihii.


Kommentarer
Postat av: hannah

ÅÅÅHHH vad fina dr martens!! vill också ha sånna men jag vågar aldrig köpa dom!! finaste färgen också! du får visa en bild när du har på dig dom så får jag se hur det ser ut :)

2010-10-04 @ 21:26:20
URL: http://harliehannah.blogg.se/
Postat av: hannah

ÅÅÅHHH vad fina dr martens!! vill också ha sånna men jag vågar aldrig köpa dom!! finaste färgen också! du får visa en bild när du har på dig dom så får jag se hur det ser ut :)

2010-10-04 @ 21:26:30
URL: http://harliehannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur är din värdfamilj förrsten och boende förresten? bor du i hus eller hur bor du? :)

2010-10-04 @ 21:28:51
URL: http://harliehannah.blogg.se/
Postat av: MAIA

åh vad mysigt!!! jag saknar er!

2010-10-14 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0