Helg utan värdfamilj!

Åh vilken skön och härlig helg det har varit!! I fredags åkte min värdfamilj dårå, och efter skolan åkte jag, Yolanda, Natti, Olivia och Cammi till Tesco och köpte massa nice mat och annat till en riktig hemmakväll hos mig!!! Vi lagade fajitas och kollade på The Hangover hihih. Åh vad mys! Igår var jag i Kingston en sväng med Cammi och Natti, sen åkte jag hem och drog ut och sprang!!! På kvällen hade jag och Lisa vår första middag som roomies hahah, vi förade lite sen drog vi och Camilla hem till Rebecca (som bor här med sina föräldrar) som hade fest :)). Fun!! Idag har jag och Lisa tagit långfrukost och kollat på Grey's på morgonen (precis som igår heheh). Och nu kommer snart Olivia hit för att pluggaaa med mig. ha det bra xxx!


Saknar mina tjejer très mucho, så tråkigt med det man missar i Sverige..


Kommentarer
Postat av: Jojje

Saknar dej med gosis <3

2010-10-17 @ 21:12:12
URL: http://menyou.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ååååh jag saknar dig jenniii! <3

2010-10-25 @ 18:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0