nämen jag har koll!!

Haha, jag förstår inte.. alla här, eller iaf de flesta, skulle beskriva mig som förvirrad, långsam och ganska slarvig(???). Hur hände det här?? Jag har inte hållt med dem riktigt för det är inte jag, men när jag tänker efter så .. ja heheh kanske då. Idag trodde jag 100% att jag hade tappat min mobil, letade i väskan, jackan, gick tillbaka till klassrummet, ringde till den.. fanns inte.. men jag freakade faktiskt inte alls, vilket jag så hade gjort för cirka 1,5 år sedan. När jag tillslut hittade den i tröjfickan(?!?) och äntligen skulle köpa lunch fick jag ett annat problem.. Jag hittade inte mitt bankkort, kollade igenom hela plånboken+väskan men fanns ingenstans. Det roliga är att jag nästan aldrig använder det här, jag tar ut och betalar allt kontant haha. Kom iaf fram till att jag måste glömt det i senaste affären jag handlade så jag gick dit och ja visst hade jag glömt det i den där grejen man sätter in det i... Han som jobbade skrattade lite åt mig faktiskt, oh my... Tror inte ens köpet jag gjorde gick igenom, men jag bara gick därifrån och skämdes. Nu blir det i alla fall lite plugg inför prov imorgon! Sedan är det fredag och VF (värdfamiljsfritt hihi) puss!!


Bakade kanelbullar idag förresten!! Med Olivia, Antonia och Camilla hih. (bilden: jag, olivia, antonia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0