Skypedag efter en utekväll

Igår var riktigt kul, jag, Lisa, Elin och Cammi drog in till Picadilly, men sedan blev vi tvugna att gå skilda vägar. Jag och Cammi drog till ett ställe och dansade i flera timmar, hade sktikul hihi. Idag har jag skypeat Freddie, Elin, Bree och mamma och pappa så ärligt talat har jag nog skypeat i cirka tre timmar, heheh. Resten av dagen vet jag inte ritktigt vart den tog vägen.. Tog låång frukost/lunch framför Grey's med Lisa imorse och jag har pluggat lite och det var väl det. Ikväll ska jag och Lisi äta hos hennes värdis, skönt att slippa tänka på att fixa mat. Nu blir det mer plugg innan middagen, xxx


Jag igår vid Picadilly


Kommentarer
Postat av: Carolina

ÅH, kom hem till mig nu! :( Jag vill oxå gosas med grey's!! Saknar dig

2010-10-24 @ 23:16:33
Postat av: Carolina

ÅH, kom hem till mig nu! :( Jag vill oxå gosas med grey's!! Saknar dig

2010-10-24 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0