Träffa Bree imorgon!!!

Ååh jaaa äntligen höstlov! Sitter just nu hemma och packar, lyssnar på musik och fixar mig!! Det blir utgång ikväll sen upp cirka 6.30 imorgon hihi. Det blir kul! Men sedan kan jag sova på planen i typ 18 timmar så det ska nog gå:) Ska försöka uppdatera lite när jag är i NM men kanske inte blir så mycket så ha ett awesome höstlov everyone och happy halloween heheh, och GRATTIS i förskott agnes som fyller 17 på måndag!!! Synd att jag inte kan vara där och fira det med dig.. nu ska jag göra middag, pusspusss!!


Albuquerque, hit ska jag imorgon!! (bild tagen från Bree)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Tack mina fina!!!! ha det bäst! <3

2010-10-30 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0