Vinter?

Gud vad mörkt det blir fort nu! Ändå är det rätt ljust och fint väder här nu, hm undrar hur det blir i vinter egentligen... Fast visst är det så att varje sommar/varmare del av året glömmer man hur kallt och mörkt det blir på vintern? Och varje vinter glömmer man hur varmt och ljust det blir på sommaren? Det tycker i alla fall jag! Men det gör mig verkligen inget att det är mörkt ute, det är mysigt, bara det att man blir mycket tröttare heheh. I söndags sov jag förresten hela dagen, heh nä,men en del faktiskt. Jag försökte läsa min svenskabok och som vanligt vaknade jag med att den låg på mig och jag hade somnat mitt i en mening typ.. hah så typiskt mig. Idag slutade jag vid 17 vilket var lite segt, men jag belönas med att sluta 12 imorgon!!

På fredag åker min värdfamily till new york och caribbean ååååh, så då bor jag och min granne Lisa ensamma i mitt hus i två veckor!!! Hur niice?? Typ väldigt mycket. Hihi jag längtar! xx


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, gotta talk to you! På lördag skall vi troligen ha klassåterträff!! Haha. Träffade dessutom lilla zack idag på bussen, första gånge sen 9 an! Han såg faktiskt liiite längre ut :p Skall logga in på skype en vacker dag, har så jäkla mkt plugg just nu för ovanlighetens skull... Men på lördag tänkte jag i alla fall hålla mig inne där hela dagen (a)



PUSS, Saknar dig! <3

2010-10-13 @ 20:57:29
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0