Brev från Hermie!!!!!

Ååh gissa vad?? Jag fick brev idag!!! Mitt första hit till London, från min gulle friend Hermiii! Jag är fett glad, så kul att läsa brev ju! Hon skickade också med lite svenskt godis (kexchoklad & bilar hihi) perfekt då jag inte hade nåt godis till ikväll juuu :D hehe. Ska skriva tillbaka till henne snart hihi. Försöker btw ringa både mammi och chevron på skype men ingen svarar... Anyways! Imorgon ska vi kanske till IKEA, men jag har inte fått mitt himla busskort!!! :/ Fett jobbigt att åka runt utan det över halva London.. Men vi får se hur det går. Imorgon åker också min mammi och pappi hem från Grekland där de har chillat i en vecka, lyllos dem! Nu blir det lite religionplugg, sedan satc och kexxxxchoklad mmm!!! Xoxoxxx


Camilla och Yolanda på Starbucks/i bibloteket

Kommentarer
Postat av: Chev

Save some cars for mee!! förlåt att jag inte svarade, men va inte vid datorn. puss fenni saknar dig

2010-09-16 @ 01:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0