En månaad

Om exakt en månad idag åker jag till the States och hälsar på min awesome kompis Brigitte som jag saknar skitmycket!!!! Det här är en bra dag!! Ska ju dessutom åka in till London och träffa mamma, pappa o Carolina (och några familjekompisar) om några timmar :)))) Hihi. Det är bara en sak som är lite irrii just nu och det är att jag inte kommer vara hemma när min kompis ska ha födelsedagsfest vilket jag verkligen vill! Saknar många i la Suède.. Funderar på att flyga hem över den helgen men det passar inte så himla bra så det blir nog inte så, tyvärr.. Fast jag ska ha sjukt kul här i england de dagarna så det är inte så synd om mig men ville ändå väldigt gärna gå! Anyway, idag slutade jag vid 12, då gick jag hem, åt lunch och nu har jag pluggat org.&led., vill inte ha nåt plugg i helgen.Snart ska jag fixa mig sen åker jag in till the city, xxx



Lyssnar på Follow me - Uncle Kracker just nu

Kommentarer
Postat av: Jojje

jo, jo, jo, jo,!! flyg hem, jag saknar ju dej <3

2010-09-30 @ 23:03:06
URL: http://menyou.blogg.se/
Postat av: Pelin

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! Vill komma och hälsa på nuuu <3

2010-10-01 @ 20:19:02
Postat av: Agnes

FLYG HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Miss ya honey'

2010-10-02 @ 19:17:27
URL: http://menyou.blogg.se/
Postat av: jennifer

ååh vad gulliga ni är! You have no idea hur mycket jag saknar er !!!!

2010-10-04 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0