Grey's Anatomy

Ciao! Idag har jag haft en nice dag i skolan. Jag och några tjejer testade skolans gym på håltimmen (typ andra gången på ett gym för mig) hihi! Efter plyygget hängde jag med några locals (några från skolan som gick här förra året) och fikade i Richmond, och ikväll har Camilla varit här och sett Grey's Anatomy, whiihi! Jag har också fixat med mina kurser och mitt schema, så nu ska nog allt passa och bli bra även när jag kommer tillbaka till Sverige. Imorgon börjar jag vid 10, men då är jag en av de (slumpvis) utvalda på skolan som ska intervjuas av svenska Skolverket om hur skolan är osv så jag missar en del av religionen.. syyynd hehe. Efter det har jag engelska, sedan har vi någon skol-teambuilding så det blir ingen svenska! Rätt bra dag :) Nu ska jag ducha sen kolla på SATC puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hello there, tänkte bara säga "Hej" och att jag hoppas du mår bra :-)

Skall fixa skype snart, <3



LOVE

2010-09-07 @ 22:23:04
URL: http://elinplahn.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha, så sant så sant :D



Efter ikv kl 12 så har jag skicakt in min globaliseringsanalys, så efter det skall jag nog ha tid att fixa skype!!

2010-09-09 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0