GYM!

Igår hände inget spec, fick tillbaka något arbete o prov och mitt självförtroende höjdes en aning hehe. Idag på håltimmen (mellan 12:10 till 14:45) gymade jag, Yolli, Natalie och Cami, det var riktigt sköönt ska nog börja köra nån gång i veckan!!1 Ikväll blir det plugg och kanske häng med Lisa. Om liite mer än en månad åker jag till new maxico och hälsar på Bree och jag är helt stöört taggad! Men ännu snarare (i övermorgon för att vara exakt) kommer la famille hit, längtar:)))) Funderar btw på att förnya headern! Något mer accurate kanske vore kul? Får prata med min bloggexpertkompis på sharksonheels.blogg.se hihi. Nu ska jag plugga, peace

Bilder från London i lördags

                            


Kommentarer
Postat av: sophia

hej gumman! säg till hur du skulle vilja ha nya headern så kan jag fixa de ;) massa kramar!

2010-10-03 @ 12:56:49
URL: http://sharksonheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0