Haltimme..

Sitter har i biblioteket i skolan, skriver pa en dator utan vissa svenska bokstaver(..) och har haltimme! Kunde varit kul om jag inte hade varit tvungen att ha de sista 55 minuterna av haltimmen sjalv.. :\ Vantar iaf pa att organistaion och ledarskapen ska borja, ganska kul kurs in fact.

Jag har raknat ut att nu har jag varit borta ifran hela min familj och mitt hem langre an jag nagonsin varit innan!! haha tont jag ar, men kanns ganska bra att ha gatt over den gransen:) Och nu ar det bara nio dagar tills mami och papi kommer hit och tio tills caarro kommer, hihi. Gud nu nar man maste klara sig utan vara svenska bokstaver inser man hur mycket man anvander dem haha. xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0