Mayfair

En riktigt härlig dag har jag haft! Sov ut, åt frukost länge, läste lite Twilight och vid tolv tog jag och Camilla bussen till Richmond och därifrån tunnelbanan till Westminster. Vi tittade på Big Ben, Houses of Parliament, London Eye, Westminster Abby och sen gick vi bort till Buckingham Palace hihi. Tog några bilder men vi rörde oss rätt snabbt mot Mayfair där vi gick runt jättelänge, bl.a. till Abercrombie butiken, Juicy och Marc by marc, såå härliga kvarter där! Vi drog en sen lunch sedan rörde vi oss hemåt och nu har jag precis hunnit hem och tagit en dusch! Ikväll blir det nog utgång, i Rickmond kanske!? Igår körde jag på filmkväll med Camilla så är sjukt taggad idag! Hade jättemys igår, vi kollade på 'It's complicated', gulliii film. Nu ska jag fixa mig och kanske plugga tyvärr.. pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0