MIN FAVORIT FYLLER ÅR!!

Nu för cirka en timme sen (två timmar i Sve) blev det den 5 september vilket betyder att Carolina fyller år!!! Ååååh jag saknar min tussechevro... Ska ringa henne imorgon och sjunga sååå fint, tills dess får hon ett stort
Grattis!!!

Det händer så mycket här och jag hinner/orkar aldrig blogga! Kommer nog komma igång med det sen när man får lite rutiner. Eller nåt :) De senaste dagarna har i alla fall vara mestadels awesome!!! Jag har träffat jättemånga nicee tjejer och killar! Dock har jag längtan efter min familj, jag är extremt familjesjuk eller vad man säger och insåg inte riktigt hur svårt det skulle bli att inte bo med la familla... Jag är en sådan som kan sova i princip var, hur och när som helst men den här veckan har jag vaknat tidigt eller mitt i natten och inte kunnat sova... frustrerande! Men när jag är med allt folk i skolan är det sjuukt kul! Igår  (fredag) kväll var jag ute med några i Richmond, idag (lördag) har det varit BBQ för värdfamiljerna och skolan i Barnes och sedan har jag varit hos Camilla (Camillas värdfamilj) och tittat på 'Farsan' och chillat.

I torsdags åkte vi runt med båt i London sedan stannade jag kvar inne i city med några tjejer och gick runt lite, gillar den staden!! Nu ska jag sova, eller lyssna på musik.. Pusxxx

Igen grattis till världens bästa syster och kompis, det finns ingen bättre än min chevrio!


Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar dig!!

2010-09-08 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0