Shopping whihihih

Igår var jättekul! Jag åkte tuben in till Picadilly och åt middag med Lisa, Tove, Elina, Görel, Ottilia och Elin! Vi körde på att hamburgehak, typ ett american diner, det var niice:)). Efter det gick vi runt i Hyde Park ett tag hihi. Och sen drog jag, Lisa och Tove vidare inne i London ett tag! Tog c.a en timme att ta sig hem sedan.

Just nu sitter jag och är himla trött och hungrig! Omg jag måste ha mat nuuuu, hehe. Idag har varit en dag från och till, vaknade vid 11, fett skönt och åt frukost jättelänge, läste lite Twilight och satt lite vid datorn. Vid 14 vart jag dock lite rastlös och all my friends were busy. Men då tog jag mig i kragen och pluggade lite mot min vilja och vid halv fem åkte jag med mina vrädföräldrar till Kingston! De skulle kolla på en ny säng och frågade om jag ville följa med för i Kingston finns det nämligen ett jättestort och nice mall som jag gick till! Där köpte jag äntligen Vänner-boxen för 60 pund!!! Köpte också ett par svarta jeans och en söt top från New Look, hihi. Älskar att handla fårn butiker som inte finns i Sverige. Det är ju bääst. Ikväll ska jag antingen med Lisa, Tove och några till Richmond eller så chillar jag hemma med Vänner. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0