Sunday

Idag har jag vaknat och skypat med mammi och Carolina i flera timmar. Sedan låg jag och slöade i min säng, orkade inte ta tag i plugget vi har fått.. Men vid halv två typ gick jag ut och sprang i Marble Hill Park som ligger här precis vid mig, fett duktigt hehehe. Efter det åt jag engelsk brunch med eggs and bacon och allt med min host family, de är gulliga! Har också träffat Camilla på Starbucks i Twickenham, fikat och pluggat, det är nice! Imorgon börjar jag kvart i nio.. skönt att jag bara har cirka 25 min att gå till skolan (det är bra för att vara här!!) :) Ikväll blir det kanske en filmdate med min granne Lisa från Uppsala hos mig!
Ha det bra amigos, PussXxXx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0