Val i Sverige

Idag är det ju val i Sverige, hade nästan glömt det imorse! Det är ju faktiskt en rätt big deal, eller nja inte för mig under det här året men sedan! Kind of. Vi gjorde ett riksdagsval här i skolan för att se vilka som skulle vinna om vi bestämde och så. Jag röstade såklart, är ganska säker på vad jag tycker, fast jag kan inte direkt kalla mig insatt. Anyways.. jag har gjort naturkunskap, gått till Twickenham och håller på och fixar naglarna så har ändå fått lite på min lista avlklarat hihi. Håller också på med Organisation&ledarskapen parallellt vilket funkar lite sådär hehe. Måste förresten lägga till en viktig sak på listan(!!!) - ska också titta på Vampire Diaries avsnittet som kom ut i fredags, whi! Om ett tag (hoppas snart) ska jag och familjen äta söndagsmiddag med dottern som har flyttat hemifrån och hennes pojkvän, kan bli kul!!

Club can't even handle me right now - Flor Rida feat David Guetta, har fastnat lite för den!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0