You know I know how

Idag har jag pluuggat, pluggat och pratat på skype! Imorgon slutar jag vid tolv så jag och Camilla tänkte ta vår vanliga torsdagsutflykt och göra nåt kuuul, det blir troligen bara hem till henne, baka nåt gott och titta på film eller Grey's, inte helt fel!!! Igår testade jag TVn i vardagsrummet förresten, jag drog över Lisa och vi kolla på Grey's och åt godis whiiii. Det kändes bra, ska nog gå ner dit ikväll igen och testa min Vänner box. I helgen har förresten jag och Cammi bestämt oss för att ta en rejäl tur i London, har varit där inne två gånger än så länge men har inte riktigt gått runt på riktigt så på lördag, tror jag det blir, tänkte vi köra hela racet! Är sjukt taggad, har längtat efter det!!! Nu ska jag plugga lite franska, bye bye loveliess


Blir nog lite tourist stuff i helgen då Camilla faktiskt inte har varit i London innan vi åkte hit nu


Jag vill gå i mysiga områden och kolla lite nice affärer också hih

Kommentarer
Postat av: C

Sjukt nice, så himla avundsjuk!! vill oxå ha lite nya juicy stuff, mm!!

2010-09-23 @ 12:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0