Bajen ikväll

Sitter hemma och chillar med pappa! Om ett litet tag ska vi gå bort mot Medis för att gå med Bajentåget (ungefär 10 000 andra bajare)  till Söderstadion och se första matchen för säsongen!!! Ska bli riktigt kul! Länge sen jag såg fotboll. Helgen har varit jättebra, igår hade jag, Agnes och Jojje grillkväll ute på en brygga, och sen åkte vi och några andra hem till Agnes och kollade på film, blev första moppe-turen för året! Annars i helgen har jag varit på middag hos mormor och morfar och hängt massor med family. Idag har jag varit med på Carros skola och sett två föreläsningar. Lite kul hihi. Imorgon blir det troligen solning i Kungsan med tjejerna, sen ska jag träffa Linn!! Har lite andra nice planer för lovet, kanske uppdaterar snart igen. Skönt att vara i Stockholm ett tag. Hemmaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0