Lov om några timmar

Sitter i bibloteket och har min sista håltimme innan lovet! Så segt att inte bara ha lektionen och sluta sen, men inget kan förstöra min dag för ikväll kl 18 går flyget till Arlanda och sen får jag träffa mammi och Carro!!! (pappa är i skåne och kommer hem på söndag). Jag, Manda och Becca har bokat en taxi från skolan halv tre så vi har god tid på oss. Ska nog käka på flygplatsen sen och lite sånt! Lite dock orolig för hur mycket min väska egentligen väger, antingen är jag jättesvag eller så är min väska helt otroligt stört tung he he. Imorgon ska jag luncha med mina fina tjejer, Agnes och Jojje, längtar efter min kyckling chevre foccatia.. Sen ska jag på middag till mormor och morfar. På måndag ska jag gå och se Bajen på Söderstation med familjen, sjukt taggad, var så himla länge sen jag gick på fotboll! I påsk ska jag åka ut till mina kusiners landställe någon dag, jag längtar.. älskar påsk, och påskägg!! Annars har jag inget speciellt planerat på lovet, ska försöka hinna med att träffa alla kompisar och så. Ska ju till VRG en dag också och ha möte med min mentor. Nicenice. Nu ska jag och Manda se gossip girl. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0