I'm starting with the man in the mirror

Ny vecka igen!! Det går så extremt fort, jag blir rädd.. Helgen var jättemysig, jag mormor & morfar hängde runt i Convent Garden, Soho, Marylebone, Regent's Park osv. Det har varit grymt väder sedan i onsdags så efter alla gånger jag har legat och solat har jag faktiskt bränt mig lite, oops. Men det har inte varit alls farligt och det har lagt sig på en sekund, säger vi he he. Var på Micheal John och fixade mitt hår i lördags, jag blev jättenöjd! Det blev lite kortare och ganska mycket blondare! På lördagkvällen var vi på musikal, Thriller Live, jag tyckte den var riktigt bra, gillar Michael Jackson musik. I söndags köpte jag en ny väska från Shoon, den är i marinblå mocka med brunt handtag, somrig o fin :)) tyckte den affären hade många snygga, klassiska väskor just. Om fyra dagar åker jag hem till Stockholm igen, ska bli väldigt skönt, men hade faktiskt kunnat vänta med det lite, för det är så lite tid kvar i London nu och det är så mysigt och kul och härligt här just nu så man vill ta vara på det. Men jag har några dagar i slutet av lovet här (åker från Sthlm igen den 28e). Nu ska jag mysa och kolla på gossip girl. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0