Försov mig!!?!

Herregud första gången jag riktigt försover mig till skolan i hela mitt liv också har jag ju såklart matteprov på morgonen hahah. Jag dör. Vaknade en kvart innan jag började, glömde ställa klockan!?!!! hallåå det har liksom aldrig hänt, jag fick panik. Men kom ändå bara 20 min försent och provet gick bra ändå tror jag hehe. Så nu sitter jag här och har håltimme och ser ut som f*n för att jag gick hemifrån fem min efter jag vaknade imorse...usch.. Men har ändå bara två lektioner kvar! Idag ska jag Agnes och Jojje boka Cannes resa till i sommar, har hittat massa bra flyg och hotell whiii!!!! Hoppas det går att boka ikväll bara. Kommer åka cirka de sista tio dagarna innan skolan börjar, det kommer blir mys o fest o nice o bäst hihih. Annars idag ska jag kanske med några tjejer till westfields och ikväll ska jag nog ut och äta middag med olivia och hennes kompis som är här och cammi och sen utgång! Ha en bra fredag ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbigt att du försov dig! Önskar jag kunde säga att det aldrig händer mig heller... (a) Jaa, snart ses vi :D <3

2011-02-04 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0