Fredagsmyyyys

Nu är det lov!!!! Så efterlängtat och välbehövt!! Seriööst. Igår var jag ute faktiskt, med bara några få personer från skolan och det var riktigt kul. Var dock så trött imorse att jag inte vaknade av mitt alarm (som stod på 7) så det måste ringt o ringt ganska länge hehe, hoppas inte min värdmamma vaknade. Så jag försov mig till matten, igeen. Crap. Men det var ingen fara. Drog mig ur sängen sen för att i alla fall gå på engelskan och ekonomin, som tur var började jag inte förrän halv 1 då men det var himla jobbigt ändå, sov mig igenom engelskan och tur för mig slapp vi ekonomilektionen sen!! Så efter vi fick lov gick jag hem och sov i några timmar och nu ligger jag hemma och ska kolla på en film med migsjälv, skulle gått ut med det finns inte ens chans att jag orkar, rätt värd fredag till slut ändå! Om ett och ett halvt dygn kommer elin hit och jag ser så himla himla mycket fram emot det!! Saknar den tjejen juu. Lite jobbigt var det idag när nästan alla skulle åka iväg till heathrow och flyga hem till sverige, men nu känns det mycket bättre! Kommer ju hem om sju veckor!!! (inte mycket i min värld). Nu ska jag ha lite fredagsmys och kolla på en film och äta marabou, xx ♥


Olivia och Linnea igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0