Mysteriet på Greveholm

ÅÅ fick nyss bästa nyheterna på länge!!!! Det ska komma en fortsättning på Mysteriet på Greveholm som julkalender 2012!!!! Jaaa jag är så lycklig, har inte sett julkalendern på jättemånga år men 2012 ska jag kolla whii!!! Annars händer det inte så mycket, hade min Företagsekonomi A tenta igår, gjorde alltså hela kursen i ett prov, vilket var lite jobbigt men det var det värt, jag tror det gick bra :) Jag håller också på att bli sjuk igen haha, helt otroligt, blir lite orolig för mig själv..  Men om tre dagar är det lov och om fem dagar kommer Elin (http://lfmc.blogg.se/) hit och vi ska myysa! Jaaaaa :)))) Hihi. Nu blir det lite svenska plugg, prov på torsdag (sista grejen innan lovet) puss!


Åå Greveholm är så bra (skånskan ger ju extra kryddan hihihh)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha åh, mysteriet på Greveholm! Jaa det måste vi absolut göra, kräver att vi hittar på nåt tsm i år :))

2011-02-23 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0