Like a school kid waiting for the spring

Hej männiiskoorna! Kom hem från skolan för ett litet tag sen, (började 3 slutade 4 idag hehhe). Nu sitter jag och tar en paus från plugget och lyssnar på Norah Jones, det är så lugnt och skönt, kommer blir helt galet skönt med lov i övermorgon!! Jag längtar.. Jag sitter och planerar lite inför helgen också, låter som det kan blir en riktigt kul utgång på fredag och kanske lördag också! Ska se lite när jag ska möta elin på heathrow på söndag bara, kanske stannar hemma på lördag och laddar inför när hon kommer istället :) Jag har också börjat skriva lite på en lista med london grejer som jag måste göra innan jag åker hem (är ju bara 15 v kvar till sommarlovet) och har kommit på massa grejer, ska se om elin vill göra nåt med mig hihih. Jag kom nyss på det att jag räknar väldigt ofta ner till saker som ska hända, det känns som att det verkar som att jag bara längtar framåt hela tiden, aldrig riktigt är nöjd, men det är verkligen inte därför jag gör det. Jag vet inte riktigt varför egentligen, kanske är lite kontrollbehov.. Anywaaays nu ska jag plugga vidare så att jag kan kolla på gossip girl nån gåång. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0