Jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen

Hejhej!! Helgen har varit jättebra, i fredags var jag, olivia, felicia (olivias kompis), camilla, rebecca och lovisa ute och åt på strada, mysigt italienskt ställe i richmond. Efter det blev det utgång i kensington med en del andra från skolan! Det var kul heheh inga details tror jag. Igår gjorde jag inte så mycket, köpte nya hörlurar (då jag såklart tappade mina i all stress i fredagsmorse) och åkte hem en snabbis till camilla. På kvällen var jag med amanda och bara chillade. Idag är det PLUGGGAA GALEET, fast kommer inte orka det så jag varvar med OC och skype med freddie ihihi. På fredag till måndag kommer mamma, pappa och farmor hit!!! Jag längtar jättemycket, så himla mysigt. Annars inget speciellt i veckan. Crazyy ångest för Företag. tentan som kommer snart. Heheh. Måste plugga nu pussheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0