Carro flyttar hem

Idag har jag varit på IKEA med Tove, Camilla, Ottilia, Görel och Elina, vi åt köttbullar och köpte lite galgar och sånt nödvändigt hihi. Jag har också dammsugit mitt rum, typ sjukt duktigt?!? Idag flyttade carolina hem till mammi och pappi igen, längtar väldigt mycket hem när jag vet att hon också bor där nu.. och de har gjort så himla fint och mysigt med alla våra möbler så jag dör!!! (Såg på skype). Ikväll var det Solsidan förresten men har inte kollat än, TV4play didn't work with me. Pratade lite snabbt med Agnes nu och hon och Jojje ska boka resa hit jättesnart!!! åå yeey! :)) Så många fler som kommer och hälsar på mig det här halvåret! Imorgon fyller Josefin 17 år, hihi iaf någon som är yngre än mig. Nu ska jag plugga o kolla OC, godnattt ♥


Jag och Jojje i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0