Dum av dig

Nu ar jag tillbaka i London, efter ett sjukt bra och harligt lov. Har inte orkat eller haft lust att blogga i Stockholm faktiskt, har bara spenderat varenda sekund med mina narmaste. Min fodelsedag var hur bra som helst, det borjade med att jag fick iPhone 4 av mammi o pappi pa morgonen, vilken ar min nya obsession.. Senare traffade jag Elin och pa kvallen kom Linn och slakten pa middag. Pa julafton var jag o family hos min farbror med familj pa formiddagen och pa kvallen akte vi till mormor o morfar, mysigt. Helt awesome med snon ju som ar basta julkanslan!!! (Har ar det typ varmt o regn). Fick massor av andra fina presenter och julklappar, bl.a. en Busnel jacka, en Seiko klocka, och sasong 1 av the Tudors (det slutade med att jag och pappa sag den pa typ tva kvallar och sedan kopte sasong 2 o 3 ocksa och sag dem ocksa innan jag akte tillbaka heheh). Nyar var valdigt lyckat, det blev fest hemma hos Agnes som jag hjalpte till lite med och sedan sov dar! Saklart var jag i stadteamet och fixade huset skinande rent dagen efter. Annars har jag bara hangt med familjen och kompisar sa mycket jag kunnat pa lovet!

Jag kommer sakna alla hemma jattemycket nu igen, men kanns inte lika jobbigt som forra gangen. Idag ar det ju redan fredag och det blir nog en bra helg, kanske mellandagsrea i london? Hih. Min nya vardis verkar jattebra forresten, hon ar valdigt oppen och latt att prata med. Hon har varldens galnaste hund!!! Heheh. Men det gar ju ocksa bra. Nu ska jag plugga pa min haltimme. Puss!


Det blev mycket Daniel Adams-Ray pa lovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0