Pirates

Hallåå någon som visste att Pirates 4 har premiär 18e maj i år?!??!? grymt ju! Hihi. Annars har det varit en bra dag, slutade kl 5!!! Har aldrig slutat så sent i hela mitt liv. Har redan börjat planera lite för helgen, ska blir kul!! Jag har också anmält mig till Paris-resan i april, härligttt. Igår bokade jag också hemresa för i påsk, kommer åka hem 15e april och tillbaka den 28e så är hemma länge ändå, jaa! Jag har dock ännu inte bestämt hur jag gör på sportlovet, stockholm eller london.. eller kanske Kambodja men måste få 100% klartecken därifrån och vill boka med caroline så det är lite oklart. Men känns ovärt att åka hem (sthlm) på sportlovet, är inte alla och åker skidor?? Om jag stannar tänkte jag att folk kan komma hit och hälsa på mi istället hihihh. Nu ska jag äta! pusshej

Kommentarer
Postat av: Ernst Wolfsteinberg

Ey palla ha dålig update, phest på påsklov1!

2011-01-15 @ 00:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0