There's a dark cloud rising from the desert floor, I packed my bags and I'm heading straight into the storm

Nu sitter jag har pa en haltimme igen (och lyssnar pa baksmalla heheh), har tre stycken som ar 2,5-3 timmar varje vecka!! (anstall nagon som kan lagga scheman??) Men det ar anda helt ok! Igar var Lisa hemma hos mig och kollade lite OC och satc, hon ville se mitt nya hus, hihi. Ikvall ska jag nog faktiskt ta och se nya Harry P filmen pa bio, antligen!!!! Men slutar inte forran vid 17, sa maste nog skynda mig lite heheh. Pa fredag kommer min fina sota basta syster hit och vi bor pa hotell inne i london till sondag!!!! aaah jag langtar, ska bara ha sa himla mysigt o snacka o gora om var new york resa typ, en mini variant:). Nu har jag bestamt mig for att jag stannar har pa sportlovet, kanns som att man nastan aldrig hinna uppleva london nar man ar ledig, maste bara plugga hela tiden sa det blir nog awesome!!! Plus att Elin har bokat att komma hit och hanga med mig sondag till onsdag!!! whii! Tror nog det bara ar jobbigt att komma hem for ofta ocksa, man saknar bara allt mer da. Nu ska jag plugga eller nat! x

Rubrik: The Promised Land - Bruce Springsteen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0